lördag 5 februari 2011

Omålad kändis

Hal hundpromenad. Tillräcklig dock för att hundpojkarna ska kunna ligga och ta igen sig lite en stund. Tog av F kopplet utanför ytterdörren vilket räckte för att han glatt skulle kuta iväg och retas med "brorsan" som fortfarande var kopplad... F infångad gick vi in i huset, trötta allihop.

Har fd maken här över helgen, och det innebär att jag just inte skriver något. Inte hans fel, jag har bara inte ro och lust att skriva. Behöver ensamheten för att kunna samla mig något så när.

Men jag kan samla mig tillräckligt för att förundras över alla skriverier om kändisen Gyllings make-up-fria ansikte - att hon inte målar sig just för ögonblicket är tydligen något som bör intressera världen! Sverige är litet och långt borta från det som pågår runt om oss just nu, Egyptens allt mera desperata försök att hindra nyheter från att spridas t ex. En knivhuggen svensk journalist är ingenting jämfört med en omålad kändis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar