lördag 12 februari 2011

Hur gör man?

Jag hade skrivit en text och ville föra över den till bloggen från ordbehandlingsprogrammet - men fixar det inte.Har kopierat den, men kan inte ta hit det. I min dator ser jag "Edit" där upptill, så att jag kan "paste", men inte på den här.

Så ni som ev tittar in här får leva utan den texten - ni överlever, så bra var den inte! Lite lördagskvällsblabla för att slippa titta på Melodifestivalen. Och om att jag just nu gärna hade druckit en Dry Martini (very dry) om jag hade haft någon. Och så lite om hur man klipper sin lugg, rakt in och uppåt, inte från sidan - det funkar! Syrror är bra att ha till mycket, bl a få hårklippningstips av. Nu blir det en kopp te och en bok, plus en macka med lemon curd. I brist på annat godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar