fredag 11 februari 2011

Ad Sense-annonser

Med ett "d" till i rubriken ovan skulle det ungefär innebära "lägg till förnuft" - kanske är det det det (många...) handlar om när jag i anslutning till mina texter ser annonser för "spelberoende+alkoholproblem", terapier av olika slag etc. Det är närmast djävulskt genomtänkt, stör mig ganska så mycket.

Detta är emellertid första dagen med mitt Ad Sense-konto, får ser om det kommer några annonser jag gillar att ha i min blogg! De som visas idag bidrar inte precis till att öka mitt välbefinnande, och knappast andras heller, de som eventuellt tittar in och omedelbart påminns om eget eller andras elände! Om detta är smart marknadsföring vet jag inte, någon tror uppenbarligen det.

Men, kanske hittar någon en terapeut som kan bli en hjälpsam kontakt, och då är det bra. Själv har jag de senaste veckorna varit trekvart varje tisdag hos min psykodynamiska terapeut (betyder att hon ser till "det hela", och inte kör KBT (kognitiv beteendeterapi, som är trenden just nu) - om någon vill veta vem hon är berättar jag gärna.

Hundarna och jag har varit ute en vända till, och är glada att vara inomhus. Tralala, för att prata med min favoritinspirerare Åsa H!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar