måndag 24 januari 2011

Kommentarer!!!

Hej Åsa, Livia och Anne - och tack för mitt livs första kommentarer till mitt bloggande! Och tack för boktipset, Anne - den har jag inte läst men ska leta på biblioteket i Norrtälje. Ni tog er tid att göra det jag inte gjort hittills - talade om för bloggaren/mig att ni läst! Livia och Åsa följer jag efter att ha hittat er av en slump - var finns du Anne?

Idag är jag hos fd mannen och tvättar (åt oss båda), fick låna hans bil förra veckan och kunde ta med mig tvätt in - har ännu inte kommit på hur jag ska kunna torka tvätt inomhus på vintern, det finns inte plats och det är tämligen kallt i huset där jag bor. Elräkningarna är enorma, så jag klär på mig i stället för att köra elementen på fullt.

Glad blev jag av att ni hörde av er, bloggkompisar - i morgon är det dags för terapeuten igen, kanske blir jag glad av det jag kommer på där också... Kram på er! Ännu en liten glädje, ovan, en cyklamen som jag för flera år sedan hittadespå en komposthög och tog hand om - den jobbar på och blommar fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar