måndag 23 februari 2009

Ad sense

Har gjort något jag inte begriper - igen! Lagt till ett "ad sense-konto" till bloggen - om det ändå vore "add sense", dvs gjorde mig klokare.

Får väl se om jag står ut med att ha reklamen där - och vad det kan komma att handla om för reklam. Ger det några intäkter är det ju bra, vad kan "monetize" heta på svenska måntro? Nu ska jag strax gå till sängs, bredvid min man som är ljuvlig att vara nära dag och natt. Bara att känna hans hud och muttra ett sov gott innan vi båda beger oss annanstans är gott. Kärleken gör livet värt att leva, också svarta vinternätter. Kram på er som kanske läser detta - älska varandra! På alla de sätt som ni kan hitta på - ibland kan det handla om att som granne komma och ploga uppfarten när "mannen i huset" är sjuk och jag inte förmodas orka skotta snö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar